Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Why Your Customer Experience Program Will Fail
Why Your Customer Experience Program Will Fail
NIEUW
Friederike Niehoff

Friederike Niehoff is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen met één duidelijke rode draad: begrijpen wat menselijk gedrag werkelijk drijft. Ze is zelfstandig CX-professional en interim-manager, voorzitter van de CX expertgroep bij de Klantenservice Federatie en schrijft elke maand een column voor CustomerFirst. 

Meer over de auteurs
Voordat u deze podcast kunt beluisteren, dient u akkoord te gaan met onze marketing cookie voorwaarden. Klik hier voor meer informatie.
Why Your Customer Experience Program Will Fail  11 januari 2023 Wist je dat 93% van alle CX-programma’s mislukken? In ons nieuwe boek ‘Why Your Customer Experience Program Will Fail’ onderzoeken we waardoor dat komt en geven we concrete tips om de meest gemaakte fouten te voorkomen. Lees het volledige artikel
Friederike Niehoff, Aleksandra Pilniak

Why Your Customer Experience Program Will Fail

... and 7 proven ways to avoid it

Paperback Engels 2023 1e druk 9789493202207
14 stemmen
Voormalig top 100Totaal 30 dagen
Paperback | EN € 24,99 E-book | EN € 9,99
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
24,99
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Podcasts Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2023

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wél slaagt.

Of je nu net pas begint met CX of al een strategie hebt geïmplementeerd maar worstelt om meetbare resultaten te boeken, dit boek geeft je een bewezen recept om de grootste fouten te vermijden. De auteurs hebben die namelijk al voor je gemaakt.

Ze beschrijven 7 bewezen manieren om ervoor te zorgen dat jouw CX-programma een meetbare impact heeft:
1. Het belang van cultuur niet onderschatten
2. Het concurrentievoordeel van authenticiteit gebruiken
3. Niet alleen CX maar ook de employee experience verbeteren
4. Duidelijke keuzes maken in jouw CX-strategie
5. Leiderschap commitment voor CX creëren
6. De business case van CX bewijzen
7. CX combineren met operational excellence

Het boek is een praktische gids vol concrete voorbeelden en best practices, met inspirerende en bewezen strategieën voor verschillende branches, zowel B2B als B2C. Verder bevat het boek stappenplannen die je morgen al kunt toepassen. Implementeer de tips uit dit boek om jouw impact te vergroten, betekenisvolle, klantbelevingen te ontwerpen die blijvend zijn, en daarmee jouw doelen sneller en op een duurzamere manier te bereiken.

“Most companies have great CX intentions, but way too often those intentions don’t seem to leave the PowerPoint deck. In this book, you will find concrete tips and advice to change your intentions into world class execution.” – Steven Van Belleghem

“This book is a must-read for all CX professionals out there. Learn from these two customer experience leaders, who have been there and done that in the world of CX and have the scars and stars to show for it. They honestly share the mistakes they made and how they relentlessly kept going.” - Nienke Bloem

Trefwoorden

customer experience   klantgerichtheid   authenticiteit   cx-strategie   employee experience   organisatiecultuur   cx business case   leiderschap   storytelling   operational excellence   cx metrics   feedback loops   verandermanagement   customer journey mapping   cx community   transparantie   chief customer officer   design thinking   lean management   experience economy   persona's   cx programma's   cross-culturele verschillen   moments of truth   appreciatie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789493202207
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Warden Press
Druk:1
Verschijningsdatum:18-1-2023
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Why your customer experience program will fail - ‘Van harte aangeraden’
Henk Jan Kamsteeg | 7 februari 2023
Het kan (lees: moet) beter wanneer het gaat om klantgerichtheid van veel bedrijven. Wie hier serieus werk van wil maken, doet er goed aan te duiken in ‘Why your customer experience program will fail’ van Friederike Niehoff en Aleksandra Pilniak.
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
14 stemmen
12
1
0
1
0
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (1)

preview
Why Your Customer Experience Program Will Fail 
11 januari 2023 Wist je dat 93% van alle CX-programma’s mislukken? In ons nieuwe boek ‘Why Your Customer Experience Program Will Fail’ onderzoeken we waardoor dat komt en geven we concrete tips om de meest gemaakte fouten te voorkomen.
Artikel lezen

Podcasts (4)

  • 23-01-2023
  • 16-05-2023
  • 10-08-2023
  • 09-06-2024

Over Friederike Niehoff

Friederike Niehoff is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen met één duidelijke rode draad: begrijpen wat menselijk gedrag werkelijk drijft. Na het behalen van een MSc in Consumentenpsychologie werkte ze als CX Manager voor verschillende bedrijven zoals Kramp, Swiss Sense en ANWB Verzekeren. Als zelfstandig CX-professional en interim-manager ligt haar focus altijd op korte termijn verbeteringen en laaghangend fruit in combinatie met een lange termijn visie en strategie voor écht organisatieverandering.   Daarnaast is Friederike voorzitter van de CX expertgroep bij de Klantenservice Federatie en schrijft elke maand een column voor CustomerFirst. In haar boek "Why Your Customer Experience Program Will Fail" heeft Friederike kennis vanuit haar studie en diverse opleidingen gecombineerd met voorbeelden uit de praktijk.      

Andere boeken door Friederike Niehoff

Bekijk alle boeken

Over Aleksandra Pilniak

Aleksandra Pilniak is Hofstede Certified Practitioner in Organizational Culture en jurylid bij de International CX Awards. Ze coacht anderen al haar hele leven en houdt ervan mensen samen te brengen en hen in staat te stellen te groeien. Ze is opgegroeid in Polen, heeft in Italië gestudeerd en woont in Nederland, waardoor ze een echte expert is geworden als het gaat om culturele verschillen en het managen van internationale CX communities. Fotografie: Rin Hortulanus

Andere boeken door Aleksandra Pilniak

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Dedication
Foreword by Nienke Bloem
Preface
Introduction: Brain or Heart?

1. Use The Competitive Advantage of Authenticity
Time to Get Real
A Lesson on Transparency
The Speed of Trust
Don’t Be Like Amazon

2. Understand Your Organizational Culture
Good Culture, Bad Culture
Culture Still Eats Strategy for Breakfast
The Social Science
Managing Cross-Cultural Differences
Culture As A Strategic Matter
How to Build a CX Community
Using Your Culture in a Consistent Way

3. Work on CX While Also Improving EX
Employee What?
The Business Value of Employee Experience
EX is Not Only HR
How Happy Employees Make Happy Customers (and Happy Stakeholders)
Continuously Ask for Feedback
Know Your Moments of Truth
The Power of Appreciation

4. Make Clear Choices in Your CX Strategy
Be a CX Essentialist
How Far Up Do You Dare To Go?
Manage Your Strategy
Translate Your Strategy To Promises
No Sustainable Transformation Without Change Management

5. Prove the CX Business Case
The Relevant Research Method for Your Goal
Do Customers Know What They Want?
Analyzing and Reporting
Snake Pits and Other Rookie Mistakes to Avoid
Closing the Feedback Loop
The Actual Business Case

6. Get Leadership Commitment
The Curse of Knowledge
Creative Ways to Involve Leadership
Chief Customer Officer?
Experience Leadership Competencies

7. Marry CX and Operational Excellence
Lean Management and Experience Management: A Happy Marriage?
Time Well Saved Versus Time Well Spent
Innovation and Design Thinking
Journey Mapping
Personas

Outro: Brain and Heart!
Appreciation
Bibliography

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • The Power of Moments
    Chip Heath
    The Power of Moments
    € 24,97
  • Klanthousiasme komt van binnen!
    Feike Cats
    Klanthousiasme komt van binnen!
    € 24,53
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Extreem klantgericht
    Daniëlle de Jonge
    Extreem klantgericht
    € 28,99

Dit boek staat op 1 boekenlijst...

  • Managementboek Redactie
    Nominaties PIM Marketing Literatuurprijs 2023

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Why Your Customer Experience Program Will Fail

        Why Your Customer Experience Program Will Fail
        Friederike Niehoff , Aleksandra Pilniak
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Why Your Customer Experience Program Will Fail

        Verwijder uw beoordeling