
Lees verder
Drs. Adriaan Oomen is 'founding partner' van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten.
Meer over Adriaan OomenWat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken.
De auteur neemt je in dit boek mee op een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken. Wat is bovenscheidend vermogen, waarom is het belangrijk en wat zijn de criteria? Hij behandelt bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en geeft de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creëren.
bovenscheidend vermogen merkstrategie marketing onderscheidend vermogen positionering klantgerichtheid ondernemen merkvoorkeur relevantie merkwaarde purpose marketing merkbeleving authenticiteit golden circle storytelling inspiratie merkidentiteit behoeftepiramide van maslow purpose contentmarketing inspirerend merkbelofte klantervaring gouden cirkel commerciële prikkels license to win medewerkersbetrokkenheid social media communicatie leiderschap
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books