Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Merk toch hoe sterk

Het merk als strategische factor tot succes

Paperback Nederlands 2011 2e druk 9789461560667
Voormalig top 100Totaal 53 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Merk toch hoe sterk' is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.

Investeren in uw merk betekent waarde toevoegen aan uw onderneming. Bedrijven die merkgericht denken, en aldus op duidelijke wijze communiceren met hun klanten, bouwen over het algemeen een langdurige relatie met hen op.

Voorbeelden van succesvolle merkgerichte bedrijven zijn: Albert Heijn, Hema, Magnum en Interpolis.

Specificaties

ISBN13:9789461560667
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Druk:2
Verschijningsdatum:14-10-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Merk toch hoe sterk
Bert Peene | 19 februari 2008
De student die ingewijd wilde worden in de wereld van merkenmanagement, had tot nu toe eigenlijk alleen Riezebos' 'Merkenmanagement' tot zijn beschikking. Een brede inleiding waarin vrijwel alles te vinden is wat je over het onderwerp moet weten; met gepaste diepgang. Over branding is natuurlijk veel meer gepubliceerd, maar al die boeken missen toch vaak de overzichtelijkheid, volledigheid en toegankelijkheid van dit boek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
12 stemmen
7
1
3
1
0

Interviews en artikelen (1)

nieuws
PIM-nominaties voor boeken over merken en digitale marketing
Hans van der Klis 8 oktober 2008 Uit een totaal van 34 boeken heeft de jury van de PIM Marketing Literatuurprijs twaalf boeken geselecteerd voor een nominatie. Onder de kanshebbers veel boeken over merken en over marketing in het digitale tijdperk. Onderwerpen als CRM of marketingstrategieën zijn minder in zwang. De PIM Marketing Literatuurprijs is een initiatief van het Platform Innovatie in Marketing dat zich ten doel heeft gesteld vernieuwing in het Nederlandse vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketeers en andere geïnteresseerden te brengen.

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Inhoudsopgave

1. Inleiding in dit boek
2. De maatschappelijke context
3. De strategische rol van merken
4. Het merk als sturende factor in de praktijk
5. De rol van het merk in de verschillende sectoren - casussen
6. Leerpunten
7. Epiloog
8. Bijlage

Literatuur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Merk toch hoe sterk