

Marc Dijk is dé verkooptrainer en auteur van Red de Salestijger.
Hij leert verkopers en leiders niet méér te doen, maar bewuster te handelen.
Zijn methode Bewust Willen Leren Doen helpt teams groeien in gedrag, ritme en resultaat — omdat echte verkoop niet begint met kennis, maar met bewustzijn.
Meer over Marc DijkRed de Salestijger®
Over managen, trainen en salestijgeren
Gebonden Nederlands 2024 1e druk 9789090381985Samenvatting
SCHERP SALES MANAGEMENT - SALESTIJGERS - ZORGEN VOOR HOOG RENDEMENT ACTIVITEITEN & RESULTATEN
Nu klanten steeds meer te kiezen hebben wordt de vaardigheid om onderscheidend te kunnen verkopen elke dag belangrijker.
Verkopen is de kernactiviteit van elk bedrijf. Salesaanjager Marc Dijk helpt die verkoop te optimaliseren. Hij richt zich op de totale verkoopaanpak, inclusief het aannamebeleid van verkopers en de salescultuur. Red de Salestijger is een blauwdruk om als team en individu direct succesvoller klanten voor je te winnen.
Trefwoorden
verkopen salesmanagement communicatie klantgerichtheid emotionele verkoop teams verkooptraining klantcontact coaching salescultuur selectie talentontwikkeling klantrelaties verkoopstrategie verkoopgesprek leiderschap verkooptechnieken verkoopresultaten verkoopvoorbereiding authenticiteit verkoopprocessen salesprestatiecijfers vraagstelling klantbehoeften omzetgroei luisteren verkoopweerstand werkplezier nieuwe klanten werven besluitvormingsproces
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Marc Dijk
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Inleiding
2. Interesse in de emotie van klanten
3. De teamcultuur
4. Teamsamenstelling
5. Scouting & selectie
6. Training
7. Voorbereiden op sales
8. Coaching
9. Cijfers & statistieken
Nog één ding
Inspiratiebronnen
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan
 
									 
									 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
