Lees verder


Since October 1, 2015 Matthijs is active as Head of Thought Leadership at WUA. In that role he is responsible for the brand, social media, content marketing and a lot of other fun stuff!
Meer over Matthijs van den BroekThe digital excellence challenge
Mentaliteit, onderzoek, strategie en tactieken om digitaal de beste te worden
Gebonden Nederlands 2016 1e druk 9789082607512Samenvatting
Afgelopen jaar hebben we 23 diepte interviews gehouden met winnaars uit onze benchmark onderzoeken. Wat hebben zij gemeen met elkaar? Wat zijn hun geheimen? Wat zijn de belangrijkste uitdagingen? En wat kan jij hier van leren?
- Meer dan 84 pagina’s vol strategie, aanpak, tactiek en inspiratie om digitaal te excelleren.
- Hoe kun je winnen en de nummer 1-positie claimen op het gebied van customer experience
- 8 hoofdstukken vol inzichten en tactieken om direct aan de slag te gaan
- Inspirerende interviews met 25 digitale winnaars in 23 interviews
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Matthijs van den Broek
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Introductie – The Digital Excellence Challenge
2. Mentaliteit - Het belang van de beste zijn
3. Tactiek & Aanpak - Wat je moet doen om te excelleren
4. Research - De rol van klantonderzoek
5. Uitdagingen - De grootste Digitale Challenge
6. Service - Is service de nieuwe sales?
7. Innovatie & Focus - Digitale innovaties en roadmaps
8. Interviews: Digitale professionals aan het woord
Nawoord
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan