Lees verder



Noël Slangen is medeoprichter van het strategisch adviesbureau Groep C en ongetwijfeld de bekendste communicatieadviseur van België.
Meer over Noël SlangenStrategische communicatie - De modellen van C
Gebonden Nederlands 2009 3e druk 9789052615301Samenvatting
Het gerenommeerde consultancybedrijf Groep C wordt wel de McKinsey van de communicatie genoemd. Bij crisissen, communicatiehervormingen en andere ingrijpende projecten doen overheid en bedrijfsleven een beroep op de expertise van Groep C. Voor het eerst in haar bestaan geeft Groep C haar methodieken prijs aan de buitenwereld.
'Strategische communicatie - De modellen van C' gunt u in ruim zestig modellen een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen voor het opstellen van een communicatieplan, het uitstippelen van een persstrategie en het geven van instructies voor en beoordelen van een reclamecampagne. Maar ook geavanceerde methoden komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om in zes uur een crisis onder controle te krijgen.
Het boek is niet alleen een praktische leidraad voor de communicatieprofessional, maar ook voor de manager die beseft dat communicatie onderdeel van hedendaags ondernemen geworden is. U vindt in 'Strategische communicatie' onder meer communicatiemodellen voor bedrijfsherstructureringen, keuzemodellen voor internetinvesteringen en modellen om ondernemingscreativiteit te stimuleren.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Noël Slangen
Inhoudsopgave
1. Strategische communicatie
2. Communicatieplanning
3. Reclame
4. Persstrategie
5. Crisiscommunicatie
6. Interne communicatie
7. Communicatievormen.
8. Internet
Bijlage: gespecialiseerde modellen
Literatuur
Over Groep C
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan