

Noël Slangen is medeoprichter van het strategisch adviesbureau Groep C en ongetwijfeld de bekendste communicatieadviseur van België.
Meer over de auteursCommuniceren in het New Normal
10 kritische succesfactoren na een crisis
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789020996845Samenvatting
Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De wereld van het New Normal is soberder, moeilijker, maar tegelijkertijd ook uitdagender. Hier gelden basisprincipes als transparantie, verantwoordelijkheid en duurzaamheid.
Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in dit nieuwe tijdperk? En welke rol speelt communicatie daarbij? Het antwoord vind je in 'Communiceren in het New Normal'.
Op basis van gesprekken met CEO's, managers en communicatiemensen definiëren Noël Slangen en Jan Withofs 10 kritische succesfactoren waarmee communicatie het verschil kan maken. Leiders ontsnappen voortaan niet aan transparante beslissingen en moeten hun risico's nauwlettend managen. Daarnaast wordt de stakeholdergroep steeds groter en wint ze aan belang: niet alleen is het essentieel dat werknemers worden gehoord, door de impact van social media kan elke observatie of mening, van wie dan ook, van kapitaal belang zijn voor de onderneming in kwestie.
'Communiceren in het New Normal' is hét manifest voor communiceren na een crisis.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Jan Withofs
Inhoudsopgave
Welkom in het New Normal
1. Focus hebben
2. Keuzes maken
3. Verantwoordelijkheid nemen
4. Stakeholders erbij betrekken
5. Social media
6. Medewerkers engageren
7. Verstandig besparen
8. Risico's managen
9. Nieuwe ideeën
10. Relevant zijn
Besluit
Bibliografie
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan