Lees verder




Alex Klein (1969) studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Nyenrode en behaalde zijn MBA-titel aan de University of Rochester in de Verenigde Staten.
Meer over Alex KleinDe ster van succes
Want een goed resultaat is geen toeval
Paperback Nederlands 2009 1e druk 9789051796728Samenvatting
Een paar jaar geleden leek het allemaal zo gemakkelijk. Even inschrijven bij de Kamer van Koophandel, een logootje bedenken, visitekaartjes laten drukken - en dan aan het werk als eigenaar van uw eigen onderneming. Maar de economie zit tegen. U moet moeite doen om klanten te vinden én vast te houden - en waarschijnlijk merkt u dat in uw portemonnee.
Met dit boek biedt Alex Klein ondernemers een helpende hand. Hij doet dit aan de hand van een eigen managementmodel, de Ster van Succes, waarin hij zes vakgebieden aan elkaar koppelt zodat u uw bedrijf snel en simpel in kaart kunt brengen.
De zes gebieden zijn:
- onderscheidend vermogen en klantvoordeel
- marketing en communicatie
- personeel
- erkenning door klanten
- financiën, en
- ontwikkeling.
U krijgt veel praktijkvoorbeelden voorgeschoteld en veel gerichte vragen worden op u afgevuurd. 'De ster van succes' is een krachtbron van ideeën, energie en inspiratie om een gezonde toekomst voor uw bedrijf te creëren.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Alex Klein
Inhoudsopgave
2. Onderscheidend vermogen (= Ik ben uniek, toch?)
3. Marketing en communicatie (= Mijn reclame trekt zeker de meeste klanten)
4. Personeel (= Mijn mensen lopen het vuur uit hun sloffen)
5. Erkenning (= Mijn klanten komen lachend bij me terug)
6. Financiën (= Hoe word ik rijk, rijker, rijkst?)
7. Ontwikkeling (= Vandaag bedenken wat morgen uniek is)
8. Onderling verband (= Want de keten is zo sterk als de zwakste schakel)
9. Terugredeneren (= Zoeken naar de oorzaak en de ruimte voor verbetering)
10. Afsluiting (= En nu aan het werk..)
Positieve referenties
Theoretische referenties
Bijlagen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan