Lees verder



Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.
Meer over Cor MolenaarWisseling van de macht
Paperback Nederlands 2005 1e druk 9789043009553Samenvatting
De virtuele wereld heeft een steeds grotere impact op ons fysieke gedrag. Als consument, als burger, als patiënt staan wij dankzij verschillende technologische innovaties anders in het leven dan een paar jaar geleden. We krijgen steeds meer mogelijkheden om zelf te bepalen wat we willen en wanneer we het willen: in feite vindt er een grote omkering plaats van de traditionele machtsverhoudingen. In dit boek legt Cor Molenaar uit hoe dat komt en wat dat - ook voor u! - voor gevolgen heeft.
Consumenten krijgen het steeds meer zelf voor het zeggen. Dankzij allerlei technologische innovaties kunnen zij beter en sneller bepalen wat ze willen en wanneer ze het willen. Daar moeten organisaties adequaat mee leren omgaan. In dit boek zet Cor Molenaar de ontwikkelingen en hun implicaties helder uiteen. De omkering van aanbod- naar vraaggericht is een feit; dit boek legt uit waarom dat zo is en geeft aan hoe u er met uw organisatie op kunt inspelen.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Cor Molenaar
Inhoudsopgave
Over de auteur
1. Inleiding
2. Hoe internet het gedrag van mensen beïnvloedt
3. Internet, facilitator van verandering of stimulator?
4. Wisseling van de macht bij marketing
5. Nieuwe ontwikkelingen in organisaties en leiderschap
6. Conclusie en toekomstbeleid
Voorwoord Reverso
Over de auteur
1. Reverso inleiding
2. Reverso Recente technologische ontwikkelingen van invloed op het gedrag van mensen en de maatschappij
3. Reverso Big Brother is watching us?
4. Reverso Marketing: van markten naar individuen
5. Reverso Wat nu?
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan