
Lees verder
Julie Barlow werd in 1968 geboren in Ancaster, Ontario. Ze is aan de McGill Universiteit gepromoveerd in de politicologie en ze is afgestudeerd in de Engelse literatuurwetenschap aan de Concordia Universiteti.
Meer over de auteursHoe vat u een klacht op? Als een ergernis? Als iets wat je moet zien te vermijden? Janelle Barlow en Claus Möller stellen dat een klacht een teken is dat uw bedrijf niet aan de wensen van de klant tegemoet komt. Het is een signaal dat geen enkel bedrijf mag negeren. Tegelijkertijd is een klacht een belangrijk middel om erachter te komen hoe u uw producten, diensten en marketing beter kunt afstemmen op de klant. Een klacht is daarom geen irritant verschijnsel, maar een geschenk uit de hemel.
Door klachten als een effectief strategisch middel te zien kunnen ondernemingen hun omzet verhogen en de band met klanten versterken. In 'Een klacht, een geschenk uit de hemel' presenteren de auteurs een helder en praktisch achtstappenplan waarmee elke onderneming 'klantvriendelijk' kan worden. Het boek zit vol voorbeelden uit de praktijk die op inspirerende manier laten zien hoe u voordeel kunt halen uit klachten.