The Unauthorized Guide to Doing Business the Richard Branson Way: 10 Secrets of the World's Greatest Brand Builder
Paperback Engels 2010 3e druk 9780857080615Samenvatting
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. In de 'The Unauthorized Guide to Doing Business the Richard Branson Way' vindt u de lessen waar Richard Branson zijn succes aan te danken heeft en de strategieen die hij hierbij gebruikt.
Trefwoorden
ondernemerschap richard branson virgin group disruptive business merkstrategie david versus goliath guerrilla marketing concurrentiestrategie marktdisruptie underdog-strategie merkbouwer bedrijfsexpansie innovatie publieke perceptie mediarelaties merkreputatie corporate storytelling persoonlijk leiderschap klantenservice zakelijk opportunisme bedrijfscultuur marktpenetratie pr-strategie consumentenbelang concurrentieanalyse zakelijke ethiek
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Richard Branson Revisited...
The Life and Times of Richard Branson.
1. Pick on Someone Bigger Than You.
2. Do the Hippy, Hippy Shake.
3. Haggle: Everything's Negotiable.
4. Make Work Fun.
5. Do Right by Your Brand.
6. Smile for the Cameras.
7. Don't Lead Sheep, Herd Cats.
8. Move Faster Than a Speeding Bullet.
9. Size Does Matter.
10. Never Lose the Common Touch.
How to Build a Brand the Richard Branson Way.
Last Word.
Notes.
Index.
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan