Kellogg on branding
The marketing faculty of the Kellogg School of Management
Gebonden Engels 2005 9780471690160Samenvatting
Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien. 'Kellog on branding' omvat hoofdstukken geschreven door gerespecteerde marketing professors en managers van succesvolle bedrijven.
Dit is het eerste boek over branding van de faculteit van de Kellogg School, de gerespecteerde instantie voor dynamische marketing informatie voor de veranderlijke en uitdagende omgeving van tegenwoordig. Kellogg is het merk dat directies en marketingmanagers vertrouwen op feitelijke informatie van bewezen benaderingen voor het oplossen van marketing dilemma's en het grijpen van marketing kansen.
Trefwoorden
merkenmanagement marketing merkstrategie merkpositionering merkwaarde merkontwikkeling merkportfolio merkidentiteit merkextensie klantrelatiebeheer merkadvertentie merkbetekenis technologiemarketing b2b-marketing merkconcurrentie dienstenmarketing merkbeleving merkassociaties merkorganisatie interne branding merkarchitectuur merknaamgeving globale merken merkprestatie merkdifferentiatie merkimplementatie organisatiecultuur merkraamwerk merkperceptie strategie
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Preface
Acknowledgments
Introduction: The challenge of branding
Section 1: Key branding concepts
1. Brand positioning
2. Designing brands
3. Brand meaning
Section 2: Strategies for building and leveraging brands
4. Competitive brand strategies
5. Brand extensions
6. Brand portfolio strategy
Section 3: From strategy to implementation
7. Building brands through effective advertising
8. Relationship branding and CRM
9. Brand strategy for business markets
10. Services branding
11. Branding in technology markets
12. Building a brand-driven organization
13. Measuring brand value
Section 4: Branding insights from senior managers
14. Using positioning to build a mega brand
15. Marketing leverage in the frame of reference
16. Finding the right brand name
17. Building global brands
18. Branding and organizational culture
19. Branding and the organization
20. Internal branding
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan