Lees verder
The Rudolph Factor
Finding the Bright Lights that Drive Innovation in Your Business
Gebonden Engels 2009 1e druk 9780470451038Samenvatting
In ieder bedrijf is een kleine groep zeer creatieve denkers die een katalysator kunnen zijn voor organisatiebrede verandering. Als u hen kunt herkennen kunt u hun speciale vaardigheden in gaan zetten. Dit boek laat zien hoe u hen vindt, hen macht geeft en uw organisatie om hen heen vormgeeft. Dat alles wordt gedaan op basis van de succesvolle case bij Boeing.
Trefwoorden
innovatie talentmanagement creativiteit innovatiecultuur organisatiecultuur verandermanagement leiderschap teamontwikkeling bedrijfscultuur talent mensgerichte benadering luchtvaartindustrie potentieelontwikkeling boeing werknemersbetrokkenheid verandering diversiteit personeelsmanagement succesfactoren organisatie human resource management bedrijfsontwikkeling persoonlijke ontwikkeling motivatie managementliteratuur cultuurverandering strategisch management organisatieleren management waardering
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Foreword E. David Spong
Foreword David M. Bowman
Preface
CHAPTER 1 The Prevailing Form of Business Cultures
CHAPTER 2 The Boeing Company and the Impetus for a Cultural Revolution
CHAPTER 3 Why Rudolph, You Ask?
CHAPTER 4 Nurturing Rudolphs to Maximize Their Innovative Contributions
CHAPTER 5 Establishing a Team-Based Rudolph Culture
CHAPTER 6 Redefining Leadership
CHAPTER 7 Developing a Corporate Constitution
CHAPTER 8 Creating an Alternative and Aligned Reward Structure
Epilogue Go Forth—Awaken the Rudolph Within
Resources
Index
About the Authors
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan