Lees verder
Gen BuY
How Tweens, Teens and Twenty-Somethings Are Revolutionizing Retail
Gebonden Engels 2009 1e druk 9780470400913Samenvatting
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Dit boek is gebaseerd op uitgebreid onderzoek en biedt een inkijk in de motivatie van deze generatie.
Trefwoorden
generatie y marketing koopgedrag merkbeleving consumentengedrag social media merkambassadeurs identiteitsvorming lifestyle marketing nieuwe economie sociale dimensie consumentenpsychologie retailmarketing belevingseconomie digitale communicatie merkloyaliteit shoppen merkbinding kooppiek merkcommunicatie merkkritiek sociale status jongeren emotionele behoeften consumentenmacht groepsidentiteit internetmarketing
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1: Gen Y Is from Mercury.
2: They Shop Like They're from a Different Planet Than Their Parents', Too.
3: The Whys Behind the Buys.
4: The Lives, Minds, and Hearts of Today's Tweens, Teens, and Twenty-Somethings.
5: Sex, Love, and Shopping.
6: Influence: The Force That Is Gen Y.
7: What Works with Gen Y.
8: Adapting to Gen Y's Shopping Preferences and Power: Views from Our Experts.
Notes.
Acknowledgments.
About the Authors.
Index.
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan