Trade-Off

Why Some Things Catch On and Others Don't

Gebonden Engels 2009 1e druk 9780385525947
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Uit onderzoek blijkt dat consumenten kiezen tussen producten waar ze van houden (kwaliteit) en producten die ze als gemakkelijk ervaren (gemak). Neem bijvoorbeeld de keuze tussen een concertkaart en een mp3-download van dezelfde artiest. De concertkaart heeft een hoge kwaliteitsfactor, en de download een hoge gemaksfactor. Dit boek gaat over de spanning die bestaat tussen deze consumentenbelangen en laat zien dat producten die een heldere keuze maken het beter doen dan de concurrentie.

Specificaties

ISBN13:9780385525947
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:218
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

interview
Kevin Maney: ‘Het is onmogelijk om zowel geliefd als onmisbaar te zijn’
Jeroen Ansink 1 december 2009 In Trade-Off stelt de Amerikaanse economisch journalist Kevin Maney dat consumenten bijna altijd een afweging maken tussen producten die ze willen, en producten die ze nodig hebben. Bedrijven die hier niet op inspelen zijn gedoemd om te falen. ‘Het beste van twee werelden is vlees noch vis.’

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trade-Off