Filteren
Trefwoord
14 resultaten
paperbackNederlands276 blz.9789001277826
1e druk
30-3-2023
Strategisch brand design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Meer
paperbackNederlands356 blz.9789043043397
7e druk
10-3-2025
Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk. Meer
paperbackNederlands340 blz.9789464015928
1e druk
22-8-2022
Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696429
1e druk
5-4-2022
In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd. Meer
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789464028157
1e druk
15-3-2021
Wat maakt mij écht anders dan anderen? Wat is mijn toegevoegde waarde in de markt? Hoe kan ik een onderscheidend merk bouwen, met een aantrekkelijke propositie die klanten verleidt. Meer
20% KORTING
paperbackNederlands136 blz.9789083422909
1e druk
1-7-2024
Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789052616322
1e druk
28-8-2012
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Meer
paperbackEngels224 blz.9789063694784
1e druk
6-12-2017
Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea. Meer
gebondenEngels224 blz.9780470128183
1e druk
'Career Distinction' beschrijft het bewezen personal branding proces en biedt case studies van succesvolle professionals, die u niet alleen zullen helpen te overleven, maar ook te groeien in de huidige dynamische en concurrerende arbeidsmarkt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789461260451
1e druk
24-8-2016
In dit praktische boek laat Kim Ravers zien hoe u met eenvoudige tekeningen een verhaal kunt vertellen. Iedereen kan het leren, laat u inspireren en ontdek uw eigen stijl. Meer
gebondenEngels228 blz.9781118583425
1e druk
17-3-2014
We are rebranding. For nonprofit organizations, that should mean something like, Were going to improve our marketing and help people love our cause. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789492196996
1e druk
9-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden veel cases gepresenteerd en een praktisch model om zelf als startup meer grip te krijgen op de zo gewenste duurzame groei, het Brand Coding Canvas. Meer