Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands268 blz.9789024400577
4e druk
1-9-2021
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Meer
57% KORTING
paperbackNederlands150 blz.9789013120011
1e druk
5-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëert u draagvlak voor deze verandering? Meer
ingenaaidNederlands176 blz.9789089657855
1e druk
22-4-2025
Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789462760110
1e druk
5-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëert u draagvlak voor deze verandering? Meer
e-bookNederlands232 blz.9789089650924
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
ingenaaidEngels280 blz.9780749469276
1e druk
5-12-2013
'Neuromarketing in Action' is het eerste boek dat zowel de wetenschappelijke kaders als de praktische toepassingen van deze steeds populairder wordende marketingtool toont. Meer