Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789024417575
1e druk
11-12-2015
U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt u een werkmethode aan om op een efficiënte manier tot een goed opgebouwd en aantrekkelijk leesbaar artikel voor een vakblad te komen. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789089657268
2e druk
29-2-2024
Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met dit boek krijg je alles in handen om, als vrouw, het podium te pakken. Meer
paperbackNederlands314 blz.9789046609088
1e druk
1-2-2018
‘The past is never dead. It’s not even past.’ Met deze woorden van William Faulkner als leidraad gaan we in dit Cahier op zoek naar de aanwezigheid van het verleden in de huidige politiezorg. Meer