Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789461264121
2e druk
22-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
In Zwaar weer ondernemen lees je wat je kunt doen als klanten wegblijven, de rekeningen zich opstapelen en je het gevoel hebt er alleen voor te staan. Meer
paperbackNederlands84 blz.9789026730108
16-2-2012
In 'Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen' vormen de acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid en voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789047300441
1e druk
24-4-2008
'Praktijkgericht kennismanagement' helpt uw eigen visie te ontwikkelen op kennismanagement als middel om de kennisproductiviteit te verbeteren. De theorie in 'Praktijkgericht kennismanagement' wordt verlevendigd met vele voorbeelden die er voor zorgen dat kennismanagement voor de student concreet en toepasbaar wordt. Meer
paperbackNederlands9789462364875
4e druk
10-6-2015
Projectmatig werken is een onmisbare methodiek voor (aankomende) professionals in de sociale sector om projecten te starten en te begeleiden in complexe maatschappelijke situaties. Meer
paperbackNederlands9789043039208
1e druk
21-8-2020
Leidinggeven is geschikt voor studenten in het hoger onderwijs en voor iedereen zijn leidinggevende vaardigheden wil ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands450 blz.9789464143591
2e druk
22-3-2021
Is management een onderdeel van economie? Wat is het verband tussen management en sociologie of psychologie? En waarom moeten managers beschikken over wiskundige inzichten? Meer