Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
e-bookNederlands380 blz.9789087539887
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Meer
paperbackEngels200 blz.9789401812528
1e druk
6-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
In this book, the authors draw upon their extensive experiences in small and medium sized organizations to provide a ‘practical and application-oriented path’ to address the many challenges in the world of IT service management. Meer
e-bookNederlands196 blz.9789401804622
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer