Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands497 blz.9789071501456
1e druk
29-6-2011
Belangrijk bij een service is klanttevredenheid over de geleverde prestaties. Dit boek beschrijft de benodigde prestatie-indicatoren om de klanttevredenheid te borgen. Meer
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackNederlands427 blz.9789013032055
2e druk
22-11-2011
Nieuwe kennis op het gebied van strategie en bedrijfsvoering van facilitaire organisaties moet toegankelijk zijn zodat iedereen er kennis van kan nemen. Meer
paperbackNederlands145 blz.9789492398628
1e druk
In dit boek wordt het gebruikelijke beeld van onderhoud als geldverslindende kostenpost grondig herzien. Wanneer de kracht van onderhoud niet erkend wordt, heeft dit op de lange termijn onvermijdelijke gevolgen voor het primaire bedrijfsproces. Meer
paperbackNederlands64 blz.9789086710003
3e druk
20-10-2011
Dit boek is bestemd voor iedereen die te maken krijgt met offertes; het staat vol voorbeelden en tips en is uitstekend te gebruiken als naslagwerk. Meer