Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
5 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands497 blz.9789071501456 1e druk 29-6-2011
Belangrijk bij een service is klanttevredenheid over de geleverde prestaties. Dit boek beschrijft de benodigde prestatie-indicatoren om de klanttevredenheid te borgen.  Meer
88,50
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels188 blz.9789087536763 1e druk 31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands427 blz.9789013032055 2e druk 22-11-2011
Verkooppositie Positie #4001
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Nieuwe kennis op het gebied van strategie en bedrijfsvoering van facilitaire organisaties moet toegankelijk zijn zodat iedereen er kennis van kan nemen.  Meer
97,50
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands145 blz.9789492398628 1e druk
In dit boek wordt het gebruikelijke beeld van onderhoud als geldverslindende kostenpost grondig herzien. Wanneer de kracht van onderhoud niet erkend wordt, heeft dit op de lange termijn onvermijdelijke gevolgen voor het primaire bedrijfsproces.  Meer
34,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands64 blz.9789086710003 3e druk 20-10-2011
Dit boek is bestemd voor iedereen die te maken krijgt met offertes; het staat vol voorbeelden en tips en is uitstekend te gebruiken als naslagwerk.  Meer
20,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine