Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
5 resultaten
Alle producten
paperbackEngels188 blz.9789087536763 1e druk 31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels338 blz.9789401800174 1e druk 6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.  Meer
43,55
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels440 blz.9789401801577 1e druk 4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle.  Meer
150,96
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
e-bookEngels120 blz.9789401807036 1e druk 30-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition.  Meer
26,11
Direct te downloaden
e-bookEngels9789401803854 1e druk 13-2-2019
Service management has never been so important, as all organizations are either receiving or providing services to and from others.  Meer
98,05
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine