Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackEngels338 blz.9789401800174
1e druk
6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackEngels440 blz.9789401801577
1e druk
4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle. Meer
e-bookEngels120 blz.9789401807036
1e druk
30-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. Meer
e-bookEngels9789401803854
1e druk
13-2-2019
Service management has never been so important, as all organizations are either receiving or providing services to and from others. Meer