Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenEngels240 blz.9780470583784
1e druk
Wat klanten online over u zeggen is belangrijker dan ooit. Het maakt niet uit of u online verkoopt, of via vertegenwoordigers, of via distributiekanalen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789463106221
1e druk
17-5-2024
Dit boek gaat dieper in op de werking van taaltechnologie. Het beantwoordt vragen als: wat speelt er zich af achter de schermen van generatieve AI-tools als ChatGPT? Meer
paperbackNederlands349 blz.9789401480574
1e druk
19-1-2022
Dit boek toont je de voordelen van HR-analytics, waar de valkuilen liggen en helpt je toekomstige uitdagingen in je bedrijf aan te gaan. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789492528018
1e druk
15-8-2016
andere uitgaves beschikbaar
Strategische personeelsplanning is veruit het belangrijkste instrument om je organisatie succesvol te houden. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789492272058
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackEngels400 blz.9780138297336
1e druk
22-12-2023
In a world where technology is rapidly evolving, the fusion of project management and artificial intelligence stands at the forefront of innovation. Meer
paperbackEngels180 blz.9789464910308
1e druk
19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789463562669
1e druk
31-5-2022
In dit boek demystificeren Van der Wees en Vreekamp het onderwerp waar iedereen het over heeft. Meer