Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
6 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands112 blz.9789081189507 1e druk 22-11-2016
Financiën is belangrijk voor alle organisaties. De cijfers en het jargon kunnen overweldigend zijn, maar je moet ze begrijpen om effectief te kunnen managen of ondernemen.  Meer
12,50
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands240 blz.9789492790422 1e druk 2-2-2023
Verkooppositie Positie #2219
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan.  Meer
24,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels190 blz.9789082562309 1e druk 12-8-2016
Verkooppositie Positie #4671
The purpose of this book is to provide a understanding of frequently used practices, terms and conditions to those with less than extensive experience in venture capital transactions.  Meer
39,95
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands200 blz.9789020934649 1e druk 27-3-2025
Verkooppositie Positie #4877
Rijk worden is voor vrouwen vaak niet het hoofddoel van ondernemen; het gaat om het verwezenlijken van hun droom, op hun manier en op hun tempo. Toch is je bedrijf potentieel de belangrijkste bron van je persoonlijk vermogen.  Meer
29,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels400 blz.9789090326221 1e druk 3-2-2020
This book gives a view on start-up entrepreneurship as seen through the eyes of the entrepreneur. Henk Zeegers reveals the pitfalls which start-ups encounter, comments on the support from ecosystems and governments, explains the relevance of hospitality and heritage, and provides hands-on advice and models for surviving the valley of death and becoming a successful scale-up.  Meer
25,-
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
gebondenEngels185 blz.9780787979195 1e druk 30-3-2005
"Designing the Customer-Centric Organization" offers today's business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer.  Meer
60,97
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine