Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands151 blz.9789014095929
1e druk
18-9-2012
Dit boek biedt een praktische handleiding met betrekking tot de manier waarop u de verschillende soorten gesprekken kunt voeren. Wat managers van de medewerker kunnen verwachten en hoe u hierop kunt reageren. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789012582773
1e druk
26-8-2011
e-bookNederlands96 blz.9789058714701
1e druk
4-2-2011
Vaak zien we op tegen het vertellen van slecht nieuws. We vinden deze gesprekken moeilijk omdat er altijd emoties loskomen: medelijden, schuldgevoel of lang ingehouden ergernis. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789400515338
1e druk
22-6-2022
Compassie tonen zorgt voor vertrouwen, loyaliteit en saamhorigheid, en maakt jou een betere leider. Meer
e-bookNederlands118 blz.9789058712615
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit praktische boek leert u luisteren naar wat anderen u zeggen en uw eigen commentaar zo te geven dat anderen naar u luisteren. U leert hoe u op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met uw waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Meer