Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789024407835
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel! Meer
paperbackNederlands223 blz.9789047007746
1e druk
19-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
We delen niet alleen meer onze foto’s, video’s en verhalen, maar ook onze auto’s, huizen, spullen, ons eten, onze energie, onze kennis en ons kapitaal. Meer
gebondenEngels220 blz.9780470610695
1e druk
'IT-Driven Business Models' laat zien waarom businessmodel-innovatie van groot belang is voor organisaties. Het boek bevat voorbeeldcases van internationale bedrijven die met succes op maat gemaakte businessmodellen hebben ontwikkeld en daarmee hun performance sterk hebben verbeterd. Meer
gebondenEngels402 blz.9780470587508
1e druk
Dit is een technologiegids voor managers. De nieuwste technologieën, zoals Cloud Computing, Open Source, Software als Service, Business Intelligence en Sociale Netwerken, worden uitgebreid uitgelegd. Meer
gebondenNederlands178 blz.9789493355507
1e druk
1-7-2024
Wil je meekomen in de wereld van short video en AI dan is dit boek voor jou. Meer
paperbackEngels138 blz.9781956649208
1e druk
26-1-2023
Discover the vast, vibrant and diverse continent offering a wealth of human and natural resources that translate into opportunities for business. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789461562241
1e druk
25-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789492493729
1e druk
5-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Ligt het nou aan mij?' is de tweede bundeling van deze populaire columns, met nieuwe (pijnlijk grappige) gebruiksproblemen en heldere analyses. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789462986954
1e druk
11-12-2017
Media zijn voor ons als wat water is voor vissen: we leven niet met media maar in media. Want leven mét media suggereert dat we ook kunnen leven zónder media. Meer
gebondenEngels247 blz.9781118862070
1e druk
7-5-2014
Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Meer
gebondenEngels154 blz.9781119092896
1e druk
2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Meer