Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
3e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
gebondenEngels256 blz.9781119712039
1e druk
26-11-2020
Transform your organization using Agile principles with this proven framework The Six Disciplines of Agile Marketing provides a proven framework for applying Agile principles and processes to marketing. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
23% KORTING
gebondenEngels288 blz.9781399411257
1e druk
4-1-2024
An exploration of some of the most high profile environmental and sustainability challenges facing businesses and consumers, and 101 of the most practical solutions from the world of marketing. Meer
gebondenEngels154 blz.9781119092896
1e druk
2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Meer