Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Trefwoorden1

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
paperbackEngels200 blz.9789020934052 1e druk 26-3-2025
Verkooppositie Positie #5584
Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behavior, this book revisits core marketing principles like SAVE and the Customer Journey.  Meer
49,99 45,86ex.BTW
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels154 blz.9781119092896 1e druk 2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer.  Meer
27,28 25,03ex.BTW
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels208 blz.9781119668510 1e druk 20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.  Meer
34,22 31,39ex.BTW
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine