Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands241 blz.9789462364127
3e druk
11-7-2014
'HRM voor de lijnmanager' beperkt zich tot de essentie van het vak. Het behandelt vrijwel uitsluitend die HRM-onderwerpen die voor een 'doorsnee' lijnmanager relevant zijn. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789023259961
3e druk
1-2-2024
Wat is strategisch hrm en vooral: hoe realiseer je het? Deze derde geheel herziene druk van Strategisch hrm geeft antwoord op die vragen. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789491560408
3e druk
26-7-2017
In dit boek beschrijft Huib Koeleman zeven verschillende visies op veranderen. Deze derde druk is een geheel herziene versie van het succesvolle boek uit 2002. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789013150353
1e druk
17-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave verheldert wat een functionaris voor gegevensbescherming (FG) /data protection officer (DPO) precies is en welke concrete taken hierbij om de hoek komen kijken. Meer
paperbackNederlands170 blz.9789401804486
6e druk
17-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek helpt je om als opdrachtgever effectief en efficiënt strategische sturing te geven aan projecten. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789013150346
1e druk
22-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave verheldert wat een functionaris voor gegevensbescherming (FG) /data protection officer (DPO) precies is en welke concrete taken hierbij om de hoek komen kijken. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789464069914
1e druk
29-11-2021
Het boek zet opgavegericht werken in de spotlights om daarmee lokale overheden aan te zetten tot het bedenken van oplossingen waar mensen wat aan hebben. Meer
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer