Filteren
			
									
									5 resultaten
								
								Trefwoord: Klanttevredenheidsonderzoek
				gebondenNederlands304 blz.9789013007534
				1e druk
				1-12-2012
						
						Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789493202368
				2e druk
				5-12-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands444 blz.9789043021692
				3e druk
				11-3-2015
						
						In deze derde editie wordt versie 19 van SPSS gebruikt, maar wie nog gebruik maakt van versie 17 of 18 kan er ook zonder problemen mee uit de voeten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands464 blz.9789043032933
				7e druk
				31-3-2016
						
						'Principes van marktonderzoek' bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands167 blz.9789059315808
				7e druk
				26-3-2013
						
						Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen.					 Meer