Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
17 resultaten
Alle producten
gebondenEngels292 blz.9780684864662 1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt.  Meer
50,23
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
e-bookNederlands176 blz.9789058758910 1e druk 8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
21,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands176 blz.9789024418725 1e druk 3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn.  Meer
34,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels324 blz.9781591391340 1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie.  Meer
43,21
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands411 blz.9789001045265 3e druk 8-5-2025
Verkooppositie Positie #1016
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Deze nieuwe editie gaat in op de impact van geavanceerde automatisering in productie en logistiek, van gerobotiseerde pick-and-pack-systemen tot zelfrijdende bestelwagens en zelfs drones voor bezorging.  Meer
59,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands198 blz.9789001783181 1e druk 18-5-2011
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden.  Meer
69,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackEngels640 blz.9789001749842 2e druk 26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process.  Meer
77,50
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands540 blz.9789001298678 7e druk 25-2-2022
Verkooppositie Positie #1641
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing.  Meer
84,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels380 blz.9780470518373 1e druk
Dit boek licht veel consultancytechnieken en hulpmiddelen toe. Deze zijn verdeeld over twintig specialismen van advisering, zowel binnen het bedrijfsleven als in de non-profitsector.  Meer
38,35
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels246 blz.9780470410974 2e druk
'Marketing to the Social Web' helpt marketeers en hun bedrijven om te begrijpen hoe klanten te binden, communities op te bouwen en de winst te maximaliseren in een tijd van verwarring.  Meer
27,28
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands594 blz.9789001593452 6e druk
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven.  Meer
79,95
62,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
22% KORTING
gebondenNederlands708 blz.9789001268695 10e druk 25-4-2022
Verkooppositie Positie #399
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.  Meer
87,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels272 blz.9780787963880 2e druk 29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz.  Meer
25,90
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
ingenaaidEngels156 blz.9780415503303 2-12-2014
Wij weten relatief weinig over de manier waarop kennis-gebaseerde innovaties ontwikkelen binnen adviesbureaus en hoe deze nieuwe ideeen in de praktijk worden vormgegeven.  Meer
202,83
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels304 blz.9780471576907 1e druk
'Performance Management' laat zien hoe u tools voor performance management implementeert, of hoe u ze kunt verfijnen wanneer u ze al gebruikt. Met een goed performance management kunt u operationele besluiten verbeteren en deze laten leiden tot hogere resultaten.  Meer
80,58
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands576 blz.9789024425730 1e druk 1-3-2019
In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing.  Meer
99,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels175 blz.9780470237908 1e druk
De klassieke oude verkooptechnieken waarmee we zo bekend zijn, werken niet meer. Met cold calling komt u nergens, met deur-tot-deur verkopen schiet u niets op en de meeste consumenten van deze tijd worden niet warm van de meeste traditionele teksten en verkooptechnieken.  Meer
23,13
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale