Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands447 blz.9789025418281
1e druk
18-2-2008
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
e-bookNederlands220 blz.9789083020372
1e druk
24-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
De computer en de smartphone hadden ons werk leuker en makkelijk moeten maken, toch ervaren velen het omgekeerde. We moeten terug naar de tekentafel, want ons werk is stuk. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462760905
1e druk
11-3-2016
Hoe overleven in de huidige turbulentie en zelfs sterker uit de crisis komen? Leo Kerklaan laat zien dat organisaties niet zonder een agility based strategy kunnen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789083020341
1e druk
24-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
De computer en de smartphone hadden ons werk leuker en makkelijk moeten maken, toch ervaren velen het omgekeerde. We moeten terug naar de tekentafel, want ons werk is stuk. Meer