Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789024450817
1e druk
29-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
In 'Steentje in je schoen' laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789047010319
1e druk
2-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Het thema werd al eerder aangestipt, maar is inmiddels zo centraal komen te staan in onze organisaties dat het een uitwerking verdient in een apart boekje. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047012108
1e druk
18-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Het kleine innovatieboek' is geen stappenplan of blauwdruk; het is als een kompas dat richting geeft, maar waarbij je zelf je koers bepaalt. Meer
paperbackEngels596 blz.9781857882438
1e druk
Op basis van nieuwe theorieën over leiderschap en gebaseerd op 25 jaar ervaring met organisatieverandering, beschrijven de auteurs in 'The Dance of Change' hoe managers kunnen anticiperen op de uitdagingen waarvoor veranderende organisaties zich gesteld zien. Meer
paperbackNederlands357 blz.9789026725852
1e druk
2-9-2016
Dit boek is het vervolg op het bekende boek 'Kaizen'. 'Gemba kaizen' biedt dan ook niet nog meer theoretische kennis, maar een eenvoudig referentiekader voor probleemoplossing. Meer
e-bookNederlands628 blz.9789462760776
2e druk
13-8-2015
andere uitgaves beschikbaar
De belangrijkste lessen in dit boek krijgen gestalte in werkingsmechanismen die verklaren waardóór een verandering juist wel of juist niet werkt. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789024450824
1e druk
26-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
In 'Steentje in je schoen' laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696801
1e druk
6-10-2023
Discover why intentional event design is crucial and how you can create positive organisational changes. Meer
paperbackEngels240 blz.9789401463980
1e druk
6-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Along with rapid growth, HRS is experiencing slow decision-making, demotivated people and a failed product release. Meer