Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands183 blz.9789081091480
1e druk
15-10-2009
Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verloren zonder dat de fusiedoelen ook maar een stap dichterbij komen. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789492004321
1e druk
15-9-2015
Het meest opvallende aan fusies is dat de resultaten zo vaak tegenvallen. Maar liefst in 7 van de 10 gevallen, zo blijkt uit onderzoek. Meer
paperbackNederlands146 blz.9789013077285
1e druk
11-4-2012
Als twee of meer organisaties besluiten om verder samen te gaan, breken er voor de communicatiemensen van die organisaties drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot deze officieel is. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789082340327
1e druk
4-7-2019
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Meer