Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenEngels247 blz.9781119835219
1e druk
22-12-2023
In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
gebondenEngels272 blz.9781119695172
1e druk
20-5-2021
As one of the leading business trends today, extended reality (XR) promises to revolutionize the way consumers experience their encounters with brands and products of all kinds. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789464946543
1e druk
13-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
VR, AR, MR en XR… ze spreken tot ieders verbeelding. Fancy, futuristische gametoepassingen? Uiteraard. Maar daarnaast eisen deze technologieën steeds sterker hun plaats op in het hier en nu. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401474849
1e druk
6-4-2021
De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789072201638
1e druk
13-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
VR, AR, MR en XR… ze spreken tot ieders verbeelding. Fancy, futuristische gametoepassingen? Uiteraard. Maar daarnaast eisen deze technologieën steeds sterker hun plaats op in het hier en nu. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024452897
1e druk
17-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Digitalisering en IT worden steeds belangrijker en hebben een grote impact op de bedrijfsvoering van een organisatie. Meer
e-bookNederlands207 blz.9789464015157
1e druk
7-9-2021
Een organisatie futureproof maken is hoe langer hoe complexer en urgenter. Bedrijfsvoering is geen kwestie meer van uitdagingen die op je pad komen het hoofd te bieden (hallo, coronacrisis! Meer