Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789024464975
1e druk
7-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
Laat je verbazen, verwonderen en inspireren door de praktijkverhalen en bevindingen uit onderzoek langs belangrijke organisatie- en veranderkundige thema’s zoals strategie, communicatie, cultuur en leiderschap. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789461264015
1e druk
26-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789081359245
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
In 'Hoe we onszelf voor de gek houden' beschrijft Suzanne Weusten op een toegankelijke manier de meest voorkomende denkfouten. Meer
9,95
Dit product is uitverkocht
e-bookNederlands144 blz.9789024436255
1e druk
15-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Als je wilt dat je medewerkers meer eigenaarschap tonen, moet je ze allereerst richting en motivatie geven. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024436231
1e druk
14-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Als je wilt dat je medewerkers meer eigenaarschap tonen, moet je ze allereerst richting en motivatie geven. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789401496599
1e druk
4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Als je op een van deze vragen volmondig 'ja' antwoordt, is de kans groot dat je een denkfout maakt. Meer
e-bookNederlands9789024464982
1e druk
7-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
Laat je verbazen, verwonderen en inspireren door de praktijkverhalen en bevindingen uit onderzoek langs belangrijke organisatie- en veranderkundige thema’s zoals strategie, communicatie, cultuur en leiderschap. Meer
e-bookNederlands136 blz.9789493004450
2e druk
1-6-2013
andere uitgaves beschikbaar
In 'Hoe we onszelf voor de gek houden' beschrijft Suzanne Weusten op een toegankelijke manier de meest voorkomende denkfouten. Meer
e-bookNederlands206 blz.9789082606843
1e druk
1-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Als jij een professional bent die woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must read. Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789461262806
1e druk
5-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Marketeers weten jouw psychologische koopknop feilloos te vinden. Voor je het weet, heb je je laten verleiden om spullen aan te schaffen waar je helemaal niet gelukkig van wordt. Meer
paperbackEngels162 blz.9789462761858
1e druk
20-4-2017
If you want to accelerate your business and career and stand out like a tall giraffe surrounded by tiny field mice, now is the time to get serious and get going. Meer
paperbackNederlands125 blz.9789013141764
1e druk
7-2-2017
Deze uitgave geeft u een beeld van de fascinerende werking van de besluitvorming binnen bedrijven - en geeft praktische handvatten om die te verbeteren. Meer