Filteren
Trefwoord
14 resultaten
paperbackNederlands201 blz.9789087536770
1e druk
20-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063693534
1e druk
27-12-2014
This is an action-oriented book for managers and entrepreneurs searching ways to tackle issues they face in terms of developing and delivering services. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789089652454
1e druk
6-2-2019
De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Meer
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
e-bookNederlands380 blz.9789087539887
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Meer
paperbackNederlands335 blz.9789001752514
1e druk
25-3-2021
Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789057523335
1e druk
18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789023249207
1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken. Meer
paperbackEngels296 blz.9789063694890
1e druk
22-10-2018
We think we know services — not a day goes by without using them — until we have to design them. It is then that their realities confront us, teasing us sometimes. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789492383280
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers schrijven een boek om zichzelf als expert te positioneren. Maar een boek schrijven dat past in je businessmodel, dat is andere koek. Daar gaat dit boek over. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789401800389
2e druk
1-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek geeft een beschrijving van de nieuwe generatie van BiSL, Business Information Services Library. Meer