Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
7 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands324 blz.9789401809375 1e druk 2-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3382
Top 100 201 dagen in de top 100
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen.  Meer
49,-
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands324 blz.9789401809399 1e druk 14-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3516
Top 100 201 dagen in de top 100
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen.  Meer
49,-
Direct te downloaden
gebondenNederlands304 blz.9789013007534 1e druk 1-12-2012
Verkooppositie Positie #4742
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment.  Meer
79,50
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
paperbackNederlands220 blz.9789401810760 1e druk 23-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5.  Meer
54,45
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands212 blz.9789401810777 1e druk 7-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Tijdens deze training leer je onder andere hoe je IT-servicemanagement kunt toepassen en hoe je kunt abstraheren en nuanceren bij servicevraagstukken.  Meer
54,45
Direct te downloaden
paperbackEngels384 blz.9780321985712 1e druk 5-8-2016
Craig Larman and Bas Vodde offer the most direct, concise, actionable guide to reaping the full benefits of agile in distributed, global enterprises.  Meer
44,14
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels232 blz.9789401810678 1e druk 2-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
The Lean Six Sigma Green Belt training is often followed by project leaders, department managers, process owners, design engineers, process engineers and quality engineers.  Meer
299,75
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine