Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands160 blz.9789024450985
1e druk
28-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een gestructureerde aanpak voor leiders op weg naar gedragen strategie én interventies. De auteurs leiden je aan de hand van praktische voorbeelden langs alle stappen. Meer
paperbackNederlands78 blz.9782509031716
3e druk
18-4-2019
Een van de meest bekende en vaakst gebruikte modellen ter verbetering van het ontwikkelingsproces van het beleid, is de SWOT-analyse. Meer
e-bookNederlands154 blz.9789047008422
8e druk
5-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789024450992
1e druk
26-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Zorg dat alle deelnemers aan strategiesessies een stem krijgen en creëer zo meer draagvlak voor besluitvorming en toekomstvisie. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789024464630
1e druk
23-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
Soms word je teammanager vanuit het team en ga je ineens leidinggeven aan je collega’s of ben je juist van buitenaf binnengekomen om aan de slag te gaan als teammanager. Meer
paperbackNederlands9789043041669
4e druk
20-10-2022
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789047008408
17e druk
27-10-2016
andere uitgaves beschikbaar
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie. Meer
gebondenNederlands504 blz.9789024447626
1e druk
1-12-2022
Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789043024631
4e druk
Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Meer
67% KORTING
e-bookNederlands192 blz.9789058754820
1e druk
28-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Meer