Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands281 blz.9789001033873
9e druk
17-7-2024
Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Meer
gebondenNederlands344 blz.9789083416816
1e druk
20-6-2024
In Meyer’s Management Models geeft hoogleraar Ron Meyer antwoord op de belangrijkste managementvragen, met 52 direct toepasbare modellen. Meer
gebondenEngels220 blz.9781501132582
1e druk
5-4-2016
Steve Case’s career began when he cofounded America Online (AOL) in 1985. At the time, only three percent of Americans were online. Meer
e-bookNederlands193 blz.9789052618678
1e druk
6-7-2011
andere uitgaves beschikbaar
Een rijk geïllustreerd stappenplan met de methoden en technieken van de toonaangevende managementconsultancybureaus. Hiermee kunt u direct in uw eigen praktijk aan de slag! Meer
paperbackEngels204 blz.9783658088262
1e druk
20-2-2015
This present study provides a practical process model that shall serve telecommunication companies as a guideline while conducting strategic cross-industry innovation projects. Meer
gebondenEngels188 blz.9781472437174
1e druk
28-7-2014
The world is changing, the future uncertain. What is required is vision: What might the future bring? Where is our business going? What are our fundamental business values? Meer
paperbackEngels402 blz.9780387981468
1e druk
17-6-2009
'Hidden Champions' are the medium-sized, little-known companies that have quietly become world market leaders in their respective industries. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789462200906
1e druk
24-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De vent is de tent' is een optimistische inwijding in de geheimen van reputatiemanagement. Het is een oproep om de slag te maken van management naar leiderschap, van mannelijk naar vrouwelijk denken en van zakelijkheid naar zingeving. Meer