Filteren
Trefwoord
267 resultaten
paperbackNederlands128 blz.9789089656780
2e druk
9-3-2023
Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089656384
2e druk
27-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789089657589
1e druk
10-10-2024
Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Meer
gebondenNederlands281 blz.9789013074086
1e druk
13-9-2017
Hoe kunt u oude, achterhaalde, business modellen onderzoeken, ter discussie stellen en transformeren? Deze Nederlandse vertaling van het succesvolle boek geeft de antwoorden. Meer
paperbackEngels240 blz.9789401445214
1e druk
28-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789047010210
2e druk
27-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Meer
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789462201330
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089657404
1e druk
7-6-2024
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789089655431
1e druk
16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492873057
1e druk
7-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789089654564
1e druk
31-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089651310
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789043040679
15e druk
3-4-2023
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden. Meer
e-bookNederlands114 blz.9789052617398
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Meer
20,75
Dit product is niet leverbaar
paperbackNederlands192 blz.9789089657855
1e druk
22-4-2025
Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464019469
1e druk
22-2-2023
In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Meer
35% KORTING
paperbackNederlands312 blz.9789462200982
3e druk
18-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer