Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
267 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands128 blz.9789089656780 2e druk 9-3-2023
Verkooppositie Positie #3456
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden.  Meer
25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands144 blz.9789089656445 2e druk 15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie!  Meer
25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3312
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789089656384 2e druk 27-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1469
Top 100 97 dagen in de top 100
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.  Meer
28,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789089657589 1e druk 10-10-2024
Verkooppositie Positie #92
Top 100 5 dagen in de top 100
Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands281 blz.9789013074086 1e druk 13-9-2017
Verkooppositie Positie #1277
Evergreen 2331 dagen in de top 100
Hoe kunt u oude, achterhaalde, business modellen onderzoeken, ter discussie stellen en transformeren? Deze Nederlandse vertaling van het succesvolle boek geeft de antwoorden.  Meer
49,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels240 blz.9789401445214 1e druk 28-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenNederlands144 blz.9789047010210 2e druk 27-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3257
Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken.  Meer
19,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands127 blz.9789082799965 16e druk 5-9-2022
Verkooppositie Positie #3068
Evergreen 929 dagen in de top 100
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig.  Meer
23,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands160 blz.9789462201330 1e druk 25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #458
Top 100 60 dagen in de top 100
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op.  Meer
33,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789089657404 1e druk 7-6-2024
Verkooppositie Positie #1544
Top 100 48 dagen in de top 100
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3485
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands240 blz.9789492873057 1e druk 7-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands176 blz.9789089654564 1e druk 31-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1457
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten.  Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands144 blz.9789089651310 1e druk 26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5559
Evergreen 954 dagen in de top 100
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
16,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands282 blz.9789043040679 15e druk 3-4-2023
Verkooppositie Positie #714
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.  Meer
66,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands114 blz.9789052617398 1e druk 7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor.  Meer
20,75
Dit product is niet leverbaar
paperbackNederlands192 blz.9789089657855 1e druk 22-4-2025
Verkooppositie Positie #2588
Top 100 62 dagen in de top 100
Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789464019469 1e druk 22-2-2023
In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen.  Meer
32,-
20,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
35% KORTING
paperbackNederlands312 blz.9789462200982 3e druk 18-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie.  Meer
37,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Seminars + Trainingen
        • Online magazine
        • Sale