Filteren
Trefwoord
14 resultaten
paperbackNederlands492 blz.9789462265295
1e druk
25-3-2025
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking. Meer
gebondenEngels158 blz.9789082826500
1e druk
26-2-2018
This is the way people around the world think about cities, regions and countries and the communities that live there; through cliches and stereotypes. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789001738174
1e druk
23-10-2020
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Meer
gebondenEngels160 blz.9780230500280
1e druk
13-11-2006
Ever since Simon Anholt coined the phrase "Nation Branding" a decade ago, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build and manage their brand images. Meer
paperbackEngels208 blz.9780415948876
1e druk
'Cities and the Creative Class' is het eerste boek dat onderzoeksresultaten heeft verzameld naar aanleiding van de theorie van Richard Florida over hoe de groei van de creatieve economie de ontwikkeling van steden en regio's vormt. Meer
paperbackNederlands130 blz.9789059316775
1e druk
4-11-2016
In dit boek geven 17 deskundigen uit wetenschap en advieswereld hun visie op citymarketing, met als resultaat interessante inzichten en methoden voor de beleidspraktijk. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789463190138
1e druk
6-1-2016
Dit boek biedt de methodiek om gebiedsmarketing op diverse niveaus aan te pakken. Meer
paperbackNederlands276 blz.9789001277826
1e druk
30-3-2023
Strategisch brand design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789401429382
1e druk
9-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Waar gaat het heen met de stad? Door de eeuwen heen hebben we steden ontworpen als oplossing voor het samenleven en -werken van mensen. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789045022185
1e druk
28-6-2018
andere uitgaves beschikbaar
Van wie is de stad? is een meeslepend portret van Amsterdam aan het begin van de 21e eeuw. Meer
gebondenNederlands272 blz.9789492723789
1e druk
11-12-2019
Het delen van goede verhalen is van alle tijden. Toch ontstaat er in deze tijd nog meer ruimte en noodzaak om anderen juist via verhalen te inspireren en te laten leren. Meer
67% KORTING
paperbackNederlands146 blz.9789013077285
1e druk
11-4-2012
Als twee of meer organisaties besluiten om verder samen te gaan, breken er voor de communicatiemensen van die organisaties drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot deze officieel is. Meer
paperbackNederlands138 blz.9789090336107
1e druk
24-12-2020
De geur van gastvrijheid is voor iedereen uniek. In dit boek staan de gastvrije verhalen van 55 Brabantse ondernemende mensen opgetekend. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789020412055
8e druk
6-2-2018
Deze geüpdatete versie is aangevuld met reacties van Sjoerd Kooistra's weduwnaar Dick Loorbach en diens broer Bert en met nieuws over de afhandeling en ontmanteling van Kooistra's kroegenimperium. Meer