Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackEngels480 blz.9781119790778
2e druk
23-12-2021
The book offers realistic industry examples from hotels, restaurants, and other hospitality industry segments that use differential pricing as a major revenue management tool. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789043041300
5e druk
7-6-2023
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. Meer
e-bookNederlands96 blz.9789492790101
1e druk
5-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
Kanban is een uit Japan overgewaaide simpele en visuele planningsaanpak die je manier van werken ingrijpend zal veranderen. Meer
paperbackEngels416 blz.9781394217311
5e druk
26-3-2024
In the newly updated fifth edition of Essentials of Supply Chain Management, supply chain veteran Michael Hugos delivers a contemporary discussion of supply chain operations. Meer
paperbackEngels464 blz.9780137947003
3-4-2023
Hone Agile Product Owner Behaviors that Lead to Marketplace Winners
Organizations pour vast resources into building new products and services. Yet too many are poorly conceived, don’t delight (or even satisfy) customers, and fail in the marketplace. Meer