Filteren
Trefwoord
40 resultaten
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047015468
1e druk
24-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Je communicatie wordt met dit boek niet alleen effectiever, maar ook leuker: het sluiten van die salesdeal is een makkie, en die netwerkborrel is echt nuttig. Meer
e-bookNederlands88 blz.9789047009047
11e druk
17-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492493941
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
e-bookNederlands384 blz.9789083227986
17e druk
25-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
De een krijgt met een zin meer voor elkaar dan de ander in een monoloog van een kwartier. Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaap valt en bij de ander aan zijn lippen hangt? Meer
e-bookNederlands208 blz.9789492493897
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789463190909
1e druk
1-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
'Deel nooit het verschil' is een onontbeerlijk handboek met onderhandelingsprincipes uit de opmerkelijke carrière van Chris Voss, onderhandelaar in gijzelings- en ontvoeringszaken. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789047003601
17e druk
29-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het doel van deze strategie is de tegenstander uit te schakelen door van hem een partner te maken en via onderhandelingen samen met hem de problemen te lijf te gaan. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
paperbackNederlands205 blz.9789461260710
1e druk
29-10-2013
andere uitgaves beschikbaar
Voortaan heeft u altijd een oplossing als u onder druk staat. Met de technieken en strategieën in dit boek van onderhandelingsexpert George van Houtem kunt u elke crisis aan. Meer
paperbackNederlands390 blz.9789464503265
1e druk
18-2-2022
Er bestaat een speciaal type adviseur die een invloedrijke positie heeft binnen de kring van intimi rondom de topfunctionaris: de Rechterhand. Meer
e-bookNederlands300 blz.9789043029940
1e druk
14-6-2013
andere uitgaves beschikbaar
Succes komt voornamelijk door het vermogen om ideeën te uiten, leiderschap te tonen en enthousiasme op te wekken bij anderen, aldus Dale Carnegie. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789492196057
1e druk
12-9-2015
Hoe kan het toch dat klanten zich nog altijd laten beïnvloeden? In 'Voodoo-marketing' wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789024457854
3e druk
25-7-2024
In ‘Handboek commerciële vaardigheden’ worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789462724235
3e druk
12-8-2024
andere uitgaves beschikbaar
De Roos van Leary is het instrument waarmee je trefzeker interactie kunt beïnvloeden: conflicten oplossen, een te dominante of juist te teruggetrokken collega in beweging krijgen. Meer
e-bookNederlands206 blz.9789082606843
1e druk
1-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Als jij een professional bent die woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must read. Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. Meer
e-bookNederlands88 blz.9789047013495
1e druk
4-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Door de jaren heen heeft Carnegie miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789057124938
1e druk
20-9-2017
De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe hoofdstukken en vele opmerkelijke inzichten die je helpen om zowel op het werk als thuis meer invloed te hebben. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789020938166
1e druk
2-4-2025
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen. Meer