Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789001749903
7e druk
28-3-2022
In deze vernieuwde, zevende editie van Marketingstrategie is er meer aandacht voor digitalisering en de effecten daarvan op het marketingplan en de uitvoer van het plan. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
paperbackNederlands230 blz.9789081923323
1e druk
27-6-2019
Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Meer