OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
2 resultaten
recensie
Strategisch management
13 februari 2009
Rob van der Marck
Het boek 'Branchmarking' van Rob Adams past in het brede spectrum van moderne marketingboeken. De traditionele marketing lijkt niet meer te werken richting de grillige consumenten en er zijn dus andere manieren nodig om een product of dienst aantrekkelijk te maken. In dit boek wordt het concept branchmarking behandeld, een manier om u te onderscheiden door over de grenzen van uw eigen branche te kijken. Het boek is een verzameling van losse voorbeelden, citaten en ideeën en daarin schuilt zowel de kracht als de zwakte. Het boek leest makkelijk weg en dat hoeft niet altijd van voren naar achteren. Maar omdat het teveel los zand is, kan het mij geen moment echt boeien.
recensie
Werk en loopbaan
4 februari 2009
Rob van der Marck
Het boek 'Onderneem! Commercieel worden en jezelf blijven' is geschreven door Jancees van Wetering. Hij schreef het boek voor mensen die willen gaan ondernemen of dat al een tijdje doen, maar ook voor mensen die in loondienst werken en de ruimte krijgen of willen benutten om ondernemend te werk te gaan.