OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    Pagina 5 van 354 resultaten
    preview
    Communicatie en media
    3 juni 2019
    Jaap Toorenaar
    1-2 minuten leestijd
    Een lastig vak is het, reclame. Turf de commercials die voorbijtrekken op tv en informeer morgen op de markt welke enige indruk hebben gemaakt. De meeste zijn waarschijnlijk tot niemand doorgedrongen; consumenten sluiten zich graag af voor commerciële praatjes.
    preview
    Marketing
    23 mei 2019
    Daniëlle de Jonge
    3-5 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge geeft je in Extreem klantgericht volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Een preview.
    recensie
    Communicatie en media
    22 mei 2019
    Thomas Cech
    3-4 minuten leestijd
    In het boek Who is accountable? - Sales, marketing en communicatie op één lijn werken Franck Kuppers en Werner van Beusekom het door hen ontwikkelde SAMACO model uit.
    column
    Algemeen management
    18 mei 2019
    Daniëlle de Jonge
    5-7 minuten leestijd
    Bijna 11 miljoen hits op Google. Met wisselende inhoud: van positieve tips om het te realiseren tot en met oproepen à la ‘Stop daar nou toch eens mee!’. Op social media buitelen de voor- en tegenstanders van het topic over elkaar heen.
    recensie
    Communicatie en media
    13 mei 2019
    Jan Hoogstra
    3-4 minuten leestijd
    Een trip down memorylane… En dat over het onderwerp waar veel Nederlanders een hekel aan hebben: reclame. Het boek Hoe verzinnen ze het?, bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord van Jaap Toorenaar beschrijft hoogtepunten uit de tv-reclames en in interviews met de makers en bedenkers ervan wordt de herkomst beschreven.
    recensie
    Reclame en verkoop
    7 mei 2019
    Eric van Arendonk
    1-2 minuten leestijd
    Word een expert in overtuigen en verkopen; zo luidt de ondertitel van De werkwijze van de Wolf. Enigszins aanmatigend moet ik zeggen. Zou dat zo maar kunnen door een boek te lezen? Iets in me zegt dat daar meer bij komt kijken.
    recensie
    Marketing
    6 mei 2019
    Jacques Koster
    2-3 minuten leestijd
    De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend!
    recensie
    Communicatie en media
    30 april 2019
    Mylene Bouwman
    3-4 minuten leestijd
    Het komt nog steeds veel voor sales, marketing en communicatie niet op één lijn liggen. En is er überhaupt verschil tussen marketing en communicatie?
    preview
    Reclame en verkoop
    17 april 2019
    Erwin Wijman
    3-5 minuten leestijd
    Je kunt als ondernemer nog zo geweldig zijn, al die mensen daarbuiten moeten dat wél weten. In het kneiterdikke boek Zo verkoop je alles staan 827 praktische reclametools om dat voor elkaar te krijgen. Overtuigd zijn van jezelf is het halve werk, dit boek geeft je die broodnodige andere helft.
    recensie
    Reclame en verkoop
    15 april 2019
    Emiel Mulder
    3-4 minuten leestijd
    Het verkopen van een product of dienst wordt steeds lastiger. De concurrentie neemt toe en ontwikkelingen op en buiten de markt zorgen ervoor dat je moet ‘vechten’ voor je klanten.
    interview
    Marketing
    9 april 2019
    Hans van der Klis
    7-10 minuten leestijd
    In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect - veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact.’
    preview
    Reclame en verkoop
    22 maart 2019
    Harro Willemsen
    4-6 minuten leestijd
    Harro Willemsen en Arjo Bunnik ontwikkelden een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken: De Par5 methode. Ze schreven er een boek over. Een preview.
    recensie
    Internet en social media
    21 februari 2019
    Sippy van Akker
    4-6 minuten leestijd
    Volgens auteurs Wessel Berkman en Toni van Dam is 'social selling dé nieuwe manier van verkopen'. Dat staat achterop het omslag van hun boek De kracht van social selling.
    column
    Reclame en verkoop
    18 februari 2019
    Michel Hoetmer
    4-5 minuten leestijd
    Het kan u vast niet zijn ontgaan. Op sociale media vechten mensen elkaar de tent uit. Maar bijvoorbeeld ook in praatprogramma’s op de TV en in de tweede kamer is de nuance regelmatig ver te zoeken. Iedereen is aan het roeptoeteren.
    preview
    Reclame en verkoop
    14 februari 2019
    Werner Hoenders
    3-4 minuten leestijd
    In 2003 begon ik als communicatietrainer. Voor mijn nieuwe baan werd ik vaak ingezet als verkoper, maar ergens jeukte het. Ik voelde me geen verkoper. Ik zag veel gladde rakkers met opdringerige verkooppraatjes en daar herkende ik mijzelf totaal niet in.
    recensie
    Internet en social media
    30 januari 2019
    Pleunie Warnink
    2-3 minuten leestijd
    Laten we eerlijk zijn, social selling is deels gezond verstand maar zeker in deze tijd ook voor een deel begrip van social platforms als Linkedin, Facebook, Instragram en dergelijke.
    preview
    Internet en social media
    6 december 2018
    Wessel Berkman
    3-5 minuten leestijd
    De klant koopt anders dan vroeger. De eerste helft van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Wie duimendraaiend afwacht tot de potentiële klant in de tweede helft zelf belt (als hij al belt), loopt veel omzet mis.
    recensie
    Marketing
    7 november 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Seks, humor en het Beloofde Land is een heerlijk boek. Compacte stukjes die lekker weg lezen, praktisch uitgewerkt, met goede voorbeelden, grafisch materiaal en cijfermatige onderbouwing.
    interview
    Algemeen management
    21 september 2018
    Ronald Buitenhuis
    8-11 minuten leestijd
    Het gebruik van online trainingen staat nog redelijk in de kinderschoenen, maar het is een kwestie van tijd voordat ze gemeengoed worden. De overheid stimuleert permanente educatie en mensen willen efficiënter met hun tijd omgaan. Dat kan met online trainingen.
    recensie
    Reclame en verkoop
    28 augustus 2018
    Annemiek Sierhuis
    3-5 minuten leestijd
    Een goed en degelijk boek om je klanttevredenheid naar een 9+ te brengen. Dit cijfer gebruikt Lopes-Slot zelf continu in zijn boek. Hij benadrukt dat hij ernaar streeft jou verder te laten komen dan hospitality (gastvrijheid).

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden