OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
1
Reclame en verkoop
Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
Pagina 4 van 354 resultaten
preview
Marketing
5 augustus 2020
Jos Burgers
3-4 minuten leestijd
Dit voorjaar bracht hij nog een nieuw boek uit, over klanten en humor, onder de titel Thuis ben ik niet zo leuk! En dan nu alweer een nieuw boek? Is dat niet wat kort op elkaar? Auteur Jos Burgers legt uit wat hem ertoe bracht om in enkele weken tijd een nieuw boek te schrijven.
recensie
Reclame en verkoop
31 juli 2020
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Als het gaat om beter leren verkopen, zijn mensen vaak op zoek naar concrete tips: welke vragen moet ik stellen? Hoe doe ik aan koude acquisitie? Hoe kom ik aan leads? Ronald Bogaerds bekijkt het in zijn boek Street smart sales vanaf de andere kant.
recensie
Reclame en verkoop
23 juli 2020
Franca Gribnau
2-3 minuten leestijd
Street smart sales van Ronald Bogaerds is zo'n boek dat je in één keer uitleest. Helder, open, aanstekelijk. En echt Street Smart, rechtstreeks uit de praktijk. Met techniek, maar zonder gladde praatjes.
recensie
Communicatie en media
16 juli 2020
Elly Stroo Cloeck
Who is accountable? Ja, als je niet precies weet wat de afdelingen Sales, Marketing en Communicatie allemaal (moeten) doen, en hoe ze (moeten) samenwerken, dan is dit jouw boek!
preview
Reclame en verkoop
13 juli 2020
Misha Stoutenbeek
3-4 minuten leestijd
De saleswereld werkt contraproductief. Het verkeerde ‘succesgeloof’ schaadt persoonlijke prestaties en de omzet – Waarde(n)vol Verkopen van Misha Stoutenbeek leert je hoe het beter kan. Een preview.
preview
Reclame en verkoop
29 juni 2020
Ronald Bogaerds
3-4 minuten leestijd
Wil je meer verkopen? Word dan een street smart verkoper. In mijn gelijknamige boek leg ik uit hoe belangrijk het is dat je zelfvertrouwen uitstraalt en de taal van de klant spreekt.
recensie
Reclame en verkoop
28 mei 2020
Christel Deckers
2-3 minuten leestijd
Zo kan ik het boek van Terry van den Bemt het beste samenvatten. Een handzaam boek waarin de auteur beschrijft hoe je in zeven stappen je sales echt goed aanpakt. En als er ooit een moment is geweest om je sales eens kritisch onder de loep te nemen dan is het wel nu.
preview
Reclame en verkoop
12 mei 2020
Terry van den Bemt
2-3 minuten leestijd
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Een preview.
recensie
Reclame en verkoop
17 april 2020
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Verkopen blijft voor veel ondernemers toch een dingetje, want hoe kom je bij een goede lead aan tafel? En nog belangrijker: hoe win je het uiteindelijk van je concurrenten? Michael van Wier neemt je in zijn boek Hardcore Hunter mee in de wereld van verkoop.
recensie
Reclame en verkoop
11 april 2020
Rudy Kor
7-9 minuten leestijd
Eind maart 2020 heeft Amazon een Nederlandse site gelanceerd. Klanten konden al een tijd bij ze kopen via Duitsland en natuurlijk al jaren via de Amerikaanse site. Maar nu zijn ze er echt. Alleen dat is al reden om Bezonomics van Dumaine te lezen.
recensie
Marketing
10 maart 2020
Dymph Neeteson
3-5 minuten leestijd
Dymph Neeteson las Thuis ben ik niet zo leuk! Van Jos Burgers: ‘Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen. Meer feitjes, meer onderzoekjes, meer voorbeelden...' Een review.
interview
Marketing
12 februari 2020
Hans van der Klis
7-10 minuten leestijd
Lachen is gezond, ook in het contact met klanten. In zijn nieuwe boek Thuis ben ik niet zo leuk! biedt Jos Burgers zijn lezers een stoomcursus humor in zakelijke contacten, inclusief de do's en don'ts. ‘Het effect van humor moet altijd het uitgangspunt zijn. Humor is een middel, geen doel.'
recensie
Marketing
11 februari 2020
Henk Jan Kamsteeg
3-5 minuten leestijd
Het bleef akelig stil in de zaal. De van tevoren bedachte grap die ik maakte, bleek niet aan te slaan. Gelukkig was ik ad rem genoeg om de stilte op te vangen door te zeggen: ‘Oké, boodschap is duidelijk. Die laten we er voortaan uit.' Schade beperkt, want alsnog werd er luid gegrinnikt door het publiek.
recensie
Reclame en verkoop
2 oktober 2019
Eric van Arendonk
1-2 minuten leestijd
Zo verkoop je alles, is een nogal een titel. Ook omdat die versterkt wordt door de ondertitel ‘Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt'. Daarnaast is de kaft van het boek schreeuwerig. Alsof het uitverkoop is. Dit is best wel kenmerkend voor de inhoud van het boek.
recensie
Reclame en verkoop
29 augustus 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Ondernemers willen verkopen. Ik hoef denk ik niet te vragen hoe relevant een boek is waarin de auteur je vertelt hoe je dat kunt doen.
recensie
Reclame en verkoop
17 juli 2019
Daniëlle de Jonge
2-3 minuten leestijd
Er valt heel wat te leren van wittewijnijs, de klantobsessie van Amazons Jeff Bezos en glitterconfetti. Want ze helpen je om onderscheidend in beeld te komen bij klanten en ervoor te zorgen dat die graag zaken met jou willen doen.
interview
Reclame en verkoop
21 juni 2019
Paul Groothengel
5-7 minuten leestijd
Wil je iets verkopen? Blijf altijd eerlijk, maar maak jezelf gerust wat groter. Geef nooit korting, onderhandel zonder keihard te willen winnen. En vergeet niet dat ouderwets bellen van alle sociale media het meest sociale is. Deze en andere tips geeft marketingdeskundige Erwin Wijman in Zo verkoop je alles, hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt.
recensie
Communicatie en media
20 juni 2019
Sigrid van Iersel
2-3 minuten leestijd
Hoe maak je een briljante reclamecampagne, die in ieders geheugen vastkleeft? Jaap Toorenaar laat bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord in zijn boek Hoe verzinnen ze het?
interview
Marketing
15 juni 2019
Ronald Buitenhuis
4-5 minuten leestijd
Na de crisis zijn we allemaal druk, druk, druk. Toch slagen we er nauwelijks in om mooie marges en prima rendementen te halen. Dat is raar. ‘Met alleen een grote klantenkring schiet je niks op', zegt bestsellerauteur Jos Burgers. ‘Je moet een fanclub hebben.’
recensie
Marketing
11 juni 2019
Mylene Bouwman
2-3 minuten leestijd
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet.