OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 53 van 1.704 resultaten
    opinie
    Communicatie en media
    6 november 2014
    Nienke van Oeveren
    1-2 minuten leestijd
    Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van Zakelijk twitteren voor beginners. Haar top 3: Haar top 3:
    interview
    Marketing
    5 november 2014
    Hans van der Klis
    7-10 minuten leestijd
    In zijn nieuwe boek When digital becomes human beschrijft Steven Van Belleghem welke impact de voortgaande digitalisering heeft op bedrijven en hun relaties met klanten. Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid, stelt Van Belleghem, en dat kan door toevoeging van de human touch. ‘Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.’
    recensie
    Marketing
    5 november 2014
    Justin van Lopik
    2-3 minuten leestijd
    'De Enthousiasme Trilogie' (Flame, Flow, Flood) gaat over hoe het aanwakkeren en verspreiden van enthousiasme tot positieve resultaten leidt. Maar zijn de lezers ervan ook enthousiast? We vroegen het 3 klanten.
    recensie
    Marketing
    30 oktober 2014
    Remy van Gelder
    1-2 minuten leestijd
    Het eerste wat opvalt aan ‘Calimeromarketing 3.0’ is de mooie vormgeving. Het boek verleidt om erin te gaan lezen. Als zelfstandig ondernemer in de dop heb ik behoefte aan praktische inzichten op het gebied van marketing. Ik ben benieuwd of de inhoud net zo pakkend is als de vormgeving.
    interview
    Marketing
    29 oktober 2014
    Ger Post
    5-7 minuten leestijd
    Hoewel er geen naam op de kaft staat, heeft de Contentbijbel wel degelijk een schepper: adviseur en oud-journalist Cor Hospes. ‘Eerst dienen, dan verdienen. Het is echt zo.’
    recensie
    Marketing
    29 oktober 2014
    Eric van Arendonk
    'Dokter ik heb last van klanten' van Mike Hoogveld heeft een A5-formaat en ziet eruit als een lekker leestussendoortje. En dat is het eigenlijk ook, het boek is vlotgeschreven en de hoofdstukken zijn kort.
    nieuws
    Algemeen management
    29 oktober 2014
    Pierre Spaninks
    3-4 minuten leestijd
    Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega's kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
    recensie
    Marketing
    21 oktober 2014
    Eric van Arendonk
    Het marketingvak staat de laatste jaren niet stil. Nieuwe technologieën bieden volop mogelijkheden om marketingbedrijven steeds verder uit te breiden. Vooral op het gebied van gericht communiceren. Terwijl weer andere technieken ons nieuwe inzichten verschaffen zoals bij big data en neurowetenschappen. Als marketeers moeten we flink aan de bak om bij te blijven in ons vakgebied. Gelukkig helpen boeken ons daarbij.
    interview
    Algemeen management
    10 oktober 2014
    Pierre Spaninks
    4-6 minuten leestijd
    In Happy profit houdt marketeer Herman Toch een pleidooi voor bedrijven en merken die èn duurzaam èn succesvol zijn. Het geld dat we daarmee verdienen is de beloning die we krijgen als we de wereld een beetje beter maken.
    recensie
    Marketing
    30 september 2014
    Justin van Lopik
    2-3 minuten leestijd
    Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Maar wat vinden de lezers ervan?
    recensie
    Algemeen management
    29 september 2014
    Pierre Spaninks
    2-3 minuten leestijd
    We moeten onze bedrijven zo gaan inrichten dat niet meer de winst voorop staat maar de maatschappelijk waarde die we creëren, zegt marketeer Herman Toch. Happy profit is geen doel op zich maar de beloning die we krijgen als we met onze producten de wereld een beetje beter maken.
    nieuws
    Algemeen management
    15 september 2014
    Pierre Spaninks
    3-5 minuten leestijd
    Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
    nieuws
    Algemeen management
    8 september 2014
    Pierre Spaninks
    3-4 minuten leestijd
    Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega's kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
    recensie
    Internet en social media
    20 augustus 2014
    Enna van Duinen
    Het ‘Handboek Google Adwords’ van Marc Castricum en Mitchell de Vries leg je gewoon open naast je neer en dan begin je stap voor stap met het aanmaken van een account bij Google Adwords. Het maakt daarnaast de structuren duidelijk, en dat was voor mij vooral een eye opener. Je raakt makkelijk verdwaald in termen, afkortingen en de verschillende lagen in Google Adwords maar dit boek neemt je stap voor stap mee. Een aanrader!
    recensie
    Marketing
    19 augustus 2014
    Wendy Reijnhoudt
    2-3 minuten leestijd
    Een bedrijf starten en vooral veel geld willen verdienen is geen succesvolle motivatie meer tegenwoordig. Klanten zien als noodzakelijk kwaad evenmin. De graaicultuur is verleden tijd. En veel bedrijven maken de stap in het nieuwe tijdperk van waarde creëren. Niet voor eigen gewin, maar voor de klant, de werknemers en de wereld. Door deze toegevoegde waarde veranderen klanten in fans. Van Wingeren en Schuurmans geloven namelijk dat organisaties en merken met fans zich onderscheiden door Beleving, Betekenis en Bevlogenheid.
    recensie
    Marketing
    15 augustus 2014
    Dick Bos
    Wat een ontzettend leuk boek om te lezen! Als je meer wilt weten over retail, branding en design, dan moet je zeker het boek van Michel van Tongeren lezen: ‘Ėėn op Ėėn, de essentie van retail, branding en design’. Een boek om achterelkaar uit te lezen en meer inzicht te krijgen in hoe een merk, een brand echt tot stand komt. Een absolute aanrader.
    recensie
    Marketing
    11 augustus 2014
    Yousri Mandour
    3-4 minuten leestijd
    Merken en organisaties die fans hebben, onderscheiden zich door Beleving, Betekenis en Bevlogenheid. Niet één, maar alle drie de B’s maken samen het verschil. Met het leveren van kwalitatief goede producten of diensten gaat u het anno 2014 niet langer redden.
    recensie
    Marketing
    5 augustus 2014
    Erwin Peeters
    Contentmarketing in 60 minuten biedt de ideale mix tussen praktijkgerichte theorie en handige tips.
    recensie
    Marketing
    23 juli 2014
    Daniëlle de Jonge
    ‘Dit boek nodigt u uit om in actie te komen en de wereld waardevolle ideeën te presenteren’. Deze zin staat in de inleiding van het boek ‘De difference map’ van brandspecialist en auteur Bernadette Jiwa. En zo’n zin triggert mij enorm. Helemaal als ik de pagina omsla en daar de tien eigenschappen van denkers die het verschil maken zie staan. Gelukkig herken ik het merendeel daarvan in mijzelf en mijn bedrijf. Alle reden dus om er eens goed voor te gaan zitten om te zien hoe ik mijn business en marketing op eigentijdse wijze kan opfrissen.
    recensie
    Marketing
    23 juli 2014
    Eric van Arendonk
    2-3 minuten leestijd
    ‘Islamic branding’. Is dat de islam als merk of hoe je als merk met de islam omgaat? De ondertitel luitdt: ‘Het mekka van kansen’. Het gaat dus over de mogelijkheden die deze bevolkingsgroep de marketeer biedt.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden