OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 43 van 1.709 resultaten
    recensie
    Marketing
    22 augustus 2016
    Paul Kruijssen
    1-2 minuten leestijd
    ‘Ben jij klaar voor een nieuwe aanpak?’ staat te lezen op de flap van Agile Marketing van Adrie Dolman. En inderdaad, ‘die nieuwe aanpak’ is ook wat er in het boek beschreven staat. Een aanpak die met sprints, vanuit ‘Het Doemla Lean Business Canvas’ ook voor jouw organisatie het verschil kan gaan maken.
    achtergrond
    Marketing
    17 augustus 2016
    Robert Buisman
    7-10 minuten leestijd
    Door toegenomen transparantie en het grote netwerkgeheel ligt vrijwel alles binnen handbereik en is het makkelijk om zaken met elkaar te verbinden. Creativiteit is niets anders dan het herschikken en combineren van bestaande zaken. Het creatiepotentieel in de nieuwe tijd is daarom enorm.
    recensie
    Marketing
    15 augustus 2016
    Connie Lohuis
    3-4 minuten leestijd
    Zakelijk succes in nieuwe tijden is de veelbelovende titel van het boek van b2b strateeg Robert Buisman. Met deze titel lijkt de auteur nogal wat te pretenderen. Reden temeer om kritisch te kijken naar de waarde van dit boek voor b2b marketing en sales.
    preview
    Marketing
    15 augustus 2016
    Roelof ter Mors
    2-3 minuten leestijd
    Next level succes van Roelof ter Mors belooft praktische toepassingen om je onderscheidend vermogen, concurrentiekracht, groei en verdienvermogen te versterken. Daarbij staat de houding van de leidinggevende centraal. Waarom dat zo is legt Ter Mors uit in deze preview.
    recensie
    Marketing
    11 augustus 2016
    Robert Buisman
    3-4 minuten leestijd
    De eerste pagina van Disruptive selling van Patrick Maes maakt nieuwsgierig. Het is een mooi vormgegeven blanco bladzijde. De tweede pagina legt de eerste uit met de tekst: ‘Ik wil u niet verontrusten. Maar u neemt beter een wit blad.’
    achtergrond
    Marketing
    10 augustus 2016
    Robert Buisman
    4-6 minuten leestijd
    We stappen het innovatietijdperk binnen en in organisaties gaan we van de nadruk op beheersbaarheid naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Een exponentieel toenemende complexiteit vormt de werkelijkheid van vandaag en daarin past de traditionele managementtheorie niet meer. Wie dat inziet, gaat kansen zien en creëren
    recensie
    Marketing
    3 augustus 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    We zijn tegenwoordig allemaal online. Ook vanuit zakelijk oogpunt snappen de meeste mensen dat online media, zoals een website en sociale media, tegenwoordig onmisbaar zijn. De meeste bedrijven zijn dan ook online te vinden.
    recensie
    Marketing
    21 juli 2016
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    U kent ze wel. Van die echte enthousiastelingen die hun positiviteit veelvuldig delen en daarmee anderen beïnvloeden. Rijn Vogelaar muntte er in 2009 de term Superpromoters voor. In 2015, 6 jaar later, kwam er een herziene editie van het boek.
    Interview
    Marketing
    19 juli 2016
    Ruud Moors
    7-10 minuten leestijd
    Marketing is nog een relatief jonge wetenschap, een vakgebied dat bovendien als gevolg van de exponentiële opeenvolging van technologische ontwikkelingen voortdurend aan verandering onderhevig is. Patrick Petersen herzag daarom zijn HOM5.
    recensie
    Marketing
    12 juli 2016
    Sjors van Leeuwen
    5-7 minuten leestijd
    Bedrijven moeten meer ‘agile' worden om te kunnen blijven bestaan. Ze moeten sneller en wendbaarder worden. Dat betekent ook meer agile worden op marketinggebied. Adrie Dolman laat in zijn boek Agile Marketing zien wat agile marketing precies inhoudt en hoe je agile marketing in de praktijk brengt.
    interview
    Internet en social media
    8 juli 2016
    Jeroen Ansink
    4-6 minuten leestijd
    Van straatjochie tot multi-miljardair. In Alibaba, the house that Jack Ma built beschrijft China-expert en adviseur Duncan Clark hoe de Chinese ondernemer Jack Ma een van ‘s werelds grootste internetbedrijven bouwde. ‘Als ik dit verhaal als fictie had gepitched, dan had ik nooit een boekcontract gekregen.’ 
    achtergrond
    Leiderschap
    7 juli 2016
    Robert Buisman
    3-4 minuten leestijd
    Vorige maand nog gehoord: 'Ja maar, Robert, gisteren had ik iemand aan mijn bureau met een steekhoudend verhaal over SEO/SEA, vandaag heb ik iemand die zegt dat Affiliate Marketing het helemaal is en morgen komt er iemand die me aan de marketing automation of neuromarketing wil hebben. Allemaal een goed verhaal, maar waar moet ik uit kiezen?'
    recensie
    Marketing
    7 juli 2016
    Joost Hagenaar
    2-3 minuten leestijd
    Handboek Conversie & Customer Journey Mapping is een vlotgeschreven boek met tal van praktijkvoorbeelden en -modellen die je moet kennen als (aankomend) digital marketeer om het online vakgebied te leren beheersen en te professionaliseren.
    recensie
    Marketing
    5 juli 2016
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Het fotomodel in reclame-uitingen maakt steeds vaker plaats voor branded content van een eigentijdse vlogger. En niet voor niks scoren referenties, reviews en andere vormen van klantwaarderingen hoog in de scorelijst van veel bezochte pagina’s op websites.
    recensie
    Marketing
    4 juli 2016
    Jeroen Ansink
    3-4 minuten leestijd
    In Alibaba beschrijft Duncan Clark hoe de Chinese ondernemer Jack Ma binnen vijftien jaar een miljardenonderneming uit de grond stampte. Het boek is behalve bedrijfsportret ook een louterende oefening: door Alibaba te onderschatten liep Clark dertig miljoen dollar mis.
    recensie
    Algemeen management
    29 juni 2016
    Peter Spijker
    1-2 minuten leestijd
    Marketing verliest al enkele decennia terrein in het bedrijfsleven. Marketeers vervullen vaak staffuncties, hebben weinig ambitie en spreken niet de taal van de directiekamer. Het ontbreekt hen aan visie en leiderschap.
    preview
    Algemeen management
    29 juni 2016
    Adformatiegroep
    2-3 minuten leestijd
    De zomervakantie staat voor de deur. Even weg van kantoor, collega’s en je drukke agenda. In de dagelijkse praktijk is er amper tijd om alles bij te houden binnen het vakgebied en om nieuwe ideeën op te doen. Het grote marcom inspiratieboek wil je informeren en inspireren. Een preview.
    preview
    Marketing
    28 juni 2016
    Louis Schoofs
    2-3 minuten leestijd
    Good business voor KMO's vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten.De auteur, Louis Schoofs, neemt ons in zijn preview mee op een korte reis door het boek.
    preview
    Marketing
    28 juni 2016
    Adrie Dolman
    3-4 minuten leestijd
    Agile Marketing gaat over innoveren, concurreren en excelleren in een andere dimensie. Over het sneller genereren van de hoogste waarde met het laagste risico. Een vernieuwende groeistrategie die succesvol wordt toegepast in het digitale tijdperk. Een preview.
    nieuws
    Internet en social media
    17 juni 2016
    Justin van Lopik
    Op 13 december verscheen Zakelijke doelen bereiken met social media. Het eerste boek waarin op een heldere manier wordt uitgelegd wat voor type social media activiteiten horen bij welk businessdoel. Want als je doel bijvoorbeeld is om je naamsbekendheid te vergroten moet je heel andere dingen doen op social media dan wanneer je doel is om je reputatie te veranderen, of medewerkers te werven.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden